. .یکم از خودم بگم . .

!!بازم خـط خـطی کردم این منـه لعنتـی
منم یک انسان . . . چه جوری بگم فقط میتونم بگم منم مثل تو ام یک اسیر روی کره ی خاکی یک روح در بند جسم و شاید یک اشرف مخلوقات . . منم مثل همه ی آدم ها ام . . مثل همه مجبورم زندگی کنم . . مجبورم ادامه بدم . . مجبورم نفس بکشم . . مثل همه ام اما کسی ام که شبیه هیچکس نیست . . کسی که شبیه هیچکس نیست . . . . منم یک دختر . . دختری از جنس آتش . . آتش چه بزرگ چه کوچیک تنهاست . . آتش چه بزرگ چه کوچیک می سوزه . . آتش چه بزرگ چه کوچیک تنها می سوزه . . می سوزه ، خاکستر میشه ، تمام میشه . . منم تنهام ،می سوزم و تمام میشم . . ! تنهام چون تنها راحت ترم . . و یه دختر بیشتر به خاطر احساساتشه که میسوزه . می سوزم اما دردم این نیست ، دردم اینجا نیست ، نمی شناسمش ، نمی تونم بیانش کنم ، نمی دونم چه جوری باید بنویسمش . . . ! اما یه روز تموم میشم . . با دو نقطه بدون هیچ خطی . . ( و بدان که شبی خواهم رفت ، و شبی هست که نباشد پس از آن فردایی ) . . . . خب منم اینایی که گفتم و اینا معرفی خودم بود ، شاید بگین از فلسفه بازیا خوشتون نمیاد ، شاید توقع داشتین چیزای دیگه ای از خودم بگم . مثل بقیه . مثلا اسم سن شهر قد وزن رنگ پوست مو چشم و هزار و یک معرفی های ظاهری دیگه . . ظاهر ظاهر همش ظاهر اینجا هم ظاهر همه جا ظاهر چقد ظاهر . . ؟ بسه دیگه . . ! بیاین روح هامون رو با هم آشنا کنیم ، به جای رنگ پوست از رنگ درد هم بپرسیم . . هه این حرفا واستون آشناست. . ؟ بوی شعار میده ؟؟؟؟؟؟ بگذریم . . ! دنیا همینه . . ! آدما همینن . . ! همه چی همینجوریه. . باید همشون رو قبول کنی . . "باید" قبول کنی ، چون مجبوری ، مجبوری نفس بکشی ، مجبوری ادامه بدی ، مجبوری زندگی کنی . . . . . .و زندگی اجباره!

نظرات شما عزیزان:

hamed
ساعت21:36---13 دی 1391
baran jan , ina ro shuma gufti,,??? Che porbar... Che ravan ... V... Che Ziba gufti... B sennet nemikhore... zende bäd.. Ey val
خودم نوشتمش حامد سپاس. . خیلی چیزا به سنم نمیاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ساعت 1:52 نویسنده باران |